Вчений передбачив дату першого міжзоряного польоту

17

експерт, який брав участь у близько 40 місіях наса, розповів, коли людство зможе здійснювати перші міжзоряні польоти, передає риа новости.

В’ячеслав туришев, який брав участь у близько 40 місіях наса, висловив думку, що людство зможе здійснювати польоти між зірками мінімум через 250-300 років.

“припустимо, через пару років ми з вами відкриваємо газету, де на першій смузі величезним шрифтом надруковано: “у 100 світлових роках від нас, знайдена планета, на якій підтверджено наявність органічного життя”… Польоти на такі відстані нам не будуть доступні ще мінімум 250-300 років”, – пояснив провідний науковий співробітник лабораторії реактивного руху наса.

На даний момент, щоб отримати зображення планети в іншій зоряній системі хоча б в один піксель, можна тільки за допомогою телескопа діаметром в 90 кілометрів. А для пошуку екзопланет використовуються інші методи виявлення.

“не вдаючись в деталі, скажу, протягом дев’яти місяців метровий телескоп дозволить нам побачити екзо-землю, що знаходиться на 100 світлових роках від нас з точність в 20-25 кілометрів на її поверхні”, – зазначив туришев.

Нещодавно астрономи виявили “миготливу” гігантську зірку в центрі чумацького шляху.